Page 18FCEBD2B-4FEB-41E0-A69A-B0D02E5410AERectangle 52 Przejdź do treści

Szanowni Państwo!

Wiele osób spośród naszych Czytelników i Czytelniczek wybiera tradycyjną drukowaną wersję kwartalnika, ale są także tacy, którzy coraz częściej korzystają z nośników elektronicznych. Dlatego wprowadzamy cyfrową wersję „Przekroju”. Zapraszamy do wykupienia prenumeraty, w której ramach proponujemy nieograniczony dostęp do aktualnych i archiwalnych wydań kwartalnika.

Ci z Państwa, którzy nie zdecydują się na prenumeratę, będą mieli do dyspozycji bezpłatnie 3 „Przekrojowe” teksty oraz wszystkie rysunki Marka Raczkowskiego, krzyżówki, recenzje, ilustracje i archiwalne numery z lat 1945–2000. Zapraszamy do lektury!

wykup prenumeratę cyfrową

Wojtek Wieteska

Artysta, reżyser, doktor sztuk wizualnych. Komponuje zdjęcia, konstruuje powieści oraz szkicuje eseje. Jak twierdzi: „To lepsze niż pisanie, bo fotografie są szybsze od słów”. Studiował na Wydziale Operatorskim i Realizacji TV w PWSFTviT w Łodzi, a także historię sztuki na Uniwersytecie Warszawskim i Université Paris Sorbonne. Ma 17-letnie doświadczenie jako wykładowca uniwersytecki. Fotografuje od 13. roku życia, a jego cykle były wystawiane m.in. w Krakowie, Warszawie i Łodzi.

Czytaj
Pojechałem do Japonii, żeby sfotografować siebie

Pojechałem do Japonii, żeby sfotografować siebie

Do czytania / kultura
W Kioto w świątyni Taizo-In przez 45 minut fotografowałem krople spadające do kamiennej sadzawki z przyciętego pod kątem bambusa. Trwało to tak długo, aż przestałem słyszeć cokolwiek wokół mnie. Dopiero po setnym plusku kropli przypomniały mi się kałuże w deszczu, które widzę z balkonu w Warszawie. I to, że przyjechałem z Polski. Plum. Opowiada Wojtek Wieteska