Page 18FCEBD2B-4FEB-41E0-A69A-B0D02E5410AERectangle 52 Przejdź do treści

Szanowni Państwo!

Wiele osób spośród naszych Czytelników i Czytelniczek wybiera tradycyjną drukowaną wersję kwartalnika, ale są także tacy, którzy coraz częściej korzystają z nośników elektronicznych. Dlatego wprowadzamy cyfrową wersję „Przekroju”. Zapraszamy do wykupienia prenumeraty, w której ramach proponujemy nieograniczony dostęp do aktualnych i archiwalnych wydań kwartalnika.

Ci z Państwa, którzy nie zdecydują się na prenumeratę, będą mieli do dyspozycji bezpłatnie 7 „Przekrojowych” tekstów oraz wszystkie rysunki Marka Raczkowskiego, krzyżówki, recenzje, ilustracje i archiwalne numery z lat 1945–2000. Zapraszamy do lektury!

wykup prenumeratę cyfrową

Julia E. Wahl

Psycholożka i trenerka uważności.

Czytaj
Cztery medytacyjne refleksje na zimowe dni
Dla głowy i ciała

Cztery medytacyjne refleksje na zimowe dni

Kwartalnik / społeczeństwo
Relaksujące i ocieplające medytacje prezentuje Julia E.  Wahl
Czytaj
Cztery krótkie medytacje na jesienne pogody
Dla głowy i ciała

Cztery krótkie medytacje na jesienne pogody

Kwartalnik / społeczeństwo
Do medytacji zaprasza Julia E.  Wahl
Czytaj
Dwie wiosenne medytacje
Dla głowy i ciała

Dwie wiosenne medytacje

Kwartalnik / społeczeństwo
Niczego nie musisz od razu czuć. Sama próba wczucia się w poczucie siły i intencję, że była ona obecna, już aktywuje odpowiednie procesy. Do medytacji zaprasza Julia E.  Wahl
Czytaj
Dwie medytacje na lato
Dla głowy i ciała

Dwie medytacje na lato

Kwartalnik / społeczeństwo
Pamiętaj, żeby podejść do tych ćwiczeń łagodnie. W nich nie chodzi o to, żeby czegokolwiek się pozbyć, ale o to, żeby zobaczyć, jak to jest, gdy przyjrzymy się swojemu życiu z innej perspektywy. Do medytacji zachęca Julia E.  Wahl
Czytaj
Dwie jesienne medytacje
Dla głowy i ciała

Dwie jesienne medytacje

Kwartalnik / społeczeństwo
Do medytacji jesienią zachęca Julia E.  Wahl
Czytaj
Medytacja z wodą
Dla głowy i ciała

Medytacja z wodą

Kwartalnik / społeczeństwo
Znajdźcie kojący rytm. Julia E.  Wahl
Czytaj
By zmysły nie prysły: praktyka rozszerzania uwagi i uważności
Dla głowy i ciała

By zmysły nie prysły: praktyka rozszerzania uwagi i uważności

Kwartalnik / społeczeństwo
Jak rozszerzyć swoją uwagę radzi Julia E.  Wahl
Czytaj
Dla głowy i ciała

Medytacja oddechu

Kwartalnik / społeczeństwo
Skupienie na oddechu nie jest celem samym w sobie, ale narzędziem, które pozwala wrócić do chwili teraźniejszej, do siebie. Jak się zrelaksować pisze Julia E.  Wahl