Page 18FCEBD2B-4FEB-41E0-A69A-B0D02E5410AERectangle 52 Przejdź do treści

„Przekrój” – poznaj nasze czułe struny!

Ta jesień jest pełna czułości! A już na pewno jest jej pełen jesienny „Przekrój”. W nowym numerze piszemy o tym, jak czułością zmieniać świat, a także o: mądrej edukacji, hologramach, grzybach (też tych, wiadomo których), dojrzałości i Inkach. Zastanawiamy się, czym jest prawda i jak opisać piękno. 196 stron do czytania przez trzy miesiące!

Kup numer na jesień

Jesienny „Przekrój” w nowym formacie jest wygodniejszy do czytania i idealnie mieści się w skrzynce pocztowej. Tylko na stronie Przekroj.pl w niższej cenie. Sprawdź!

Julia E. Wahl

Psycholożka i trenerka uważności.

Czytaj
Medytacje na wiosnę 2020
Dla głowy i ciała

Medytacje na wiosnę 2020

Kwartalnik / społeczeństwo
Do kontemplacji i refleksji z lekkością i poczuciem humoru zaprasza Julia E. Wahl
Czytaj
Medytacje na zimę
Dla głowy i ciała

Medytacje na zimę

Kwartalnik / społeczeństwo
Każde z tych ćwiczeń możesz rozpocząć od 5–10-minutowej medytacji, podczas której śledzisz swój naturalny oddech. Niezależnie od tego, czy jest spokojny, czy szybki, głęboki czy płytki. Nie robisz nic więcej, po prostu pozwalasz oddechowi być takim, jaki jest. Pozwól sobie na łagodną eksplorację swoich myśli i uczuć – zaprasza Julia E. Wahl
Czytaj
Co to jest współczucie?

Co to jest współczucie?

Kwartalnik / społeczeństwo
Nie jest naiwnością, wymaga odwagi, nie warto mylić go z empatią – tłumaczy Julia E. Wahl
Czytaj
Cztery krótkie medytacje na jesienne pogody
Dla głowy i ciała

Cztery krótkie medytacje na jesienne pogody

Kwartalnik / społeczeństwo
Do medytacji zaprasza Julia E. Wahl
Czytaj
Medytacje jesienne
Dla głowy i ciała

Medytacje jesienne

Kwartalnik / społeczeństwo
Pozwól sobie na chwilę relaksu i kontemplacji. Zaprasza Julia E. Wahl
Czytaj
Medytacje na lato
Dla głowy i ciała

Medytacje na lato

Kwartalnik / społeczeństwo
Pozwól sobie na swobodną eksplorację, lekkość i poczucie humoru. Do medytowania latem zaprasza Julia E. Wahl
Czytaj
5 wiosennych medytacji
Dla głowy i ciała

5 wiosennych medytacji

Kwartalnik / społeczeństwo
Usiądź w słońcu albo w cieniu, popatrz w niebo albo zamknij oczy. Albo idź popracować w ogródku. Niech kiełkuje kontemplacja – zaleca Julia E. Wahl
Zobacz
5 wiosennych medytacji ♫
Artykuł z Kwartalnika

5 wiosennych medytacji ♫

Media / Audio
Usiądź w słońcu albo w cieniu, popatrz w niebo albo zamknij oczy. Albo idź popracować w ogródku. Niech kiełkuje kontemplacja – zaleca Julia E. Wahl.
Czytaj
Cztery medytacyjne refleksje na zimowe dni
Dla głowy i ciała

Cztery medytacyjne refleksje na zimowe dni

Kwartalnik / społeczeństwo
Relaksujące i ocieplające medytacje prezentuje Julia E. Wahl
Czytaj
Dwie wiosenne medytacje
Dla głowy i ciała

Dwie wiosenne medytacje

Kwartalnik / społeczeństwo
Niczego nie musisz od razu czuć. Sama próba wczucia się w poczucie siły i intencję, że była ona obecna, już aktywuje odpowiednie procesy. Do medytacji zaprasza Julia E. Wahl
Czytaj
Dwie medytacje na lato
Dla głowy i ciała

Dwie medytacje na lato

Kwartalnik / społeczeństwo
Pamiętaj, żeby podejść do tych ćwiczeń łagodnie. W nich nie chodzi o to, żeby czegokolwiek się pozbyć, ale o to, żeby zobaczyć, jak to jest, gdy przyjrzymy się swojemu życiu z innej perspektywy. Do medytacji zachęca Julia E. Wahl
Czytaj
Trzy medytacje na zimę
Dla głowy i ciała

Trzy medytacje na zimę

Kwartalnik / społeczeństwo
Do relaksującej medytacji zimowej zaprasza Julia E. Wahl
Czytaj
Dwie jesienne medytacje
Dla głowy i ciała

Dwie jesienne medytacje

Kwartalnik / społeczeństwo
Do medytacji jesienią zachęca Julia E. Wahl
Czytaj
Medytacja z wodą
Dla głowy i ciała

Medytacja z wodą

Kwartalnik / społeczeństwo
Znajdźcie kojący rytm. Julia E. Wahl
Czytaj
By zmysły nie prysły: praktyka rozszerzania uwagi i uważności
Dla głowy i ciała

By zmysły nie prysły: praktyka rozszerzania uwagi i uważności

Kwartalnik / społeczeństwo
Jak rozszerzyć swoją uwagę radzi Julia E. Wahl
Czytaj
Medytacja oddechu
Dla głowy i ciała

Medytacja oddechu

Kwartalnik / społeczeństwo
Skupienie na oddechu nie jest celem samym w sobie, ale narzędziem, które pozwala wrócić do chwili teraźniejszej, do siebie. Jak się zrelaksować pisze Julia E. Wahl